2 szomorú történet, az egyik az M0 Halásztelek felé menő szakaszán, és az egyik, egy Kispesti biciklis zebránál.
Lényeg, hogy megértettem milyen, amikor valaki Tibi.
Múlt hét szombaton, faterral utazunk az emnulláson nagymamánkhoz, mert tönkrement a fejében valami ideg, és kancsal lett, és segíteni kell megépíteni a kutyusnak a kenellt…
105Km/h, és egy Suzuki Swift, jól kipróbált autó ez, de persze nem érdemes rallizni vele. Belső sávban haladunk, és ekkor megpillantjuk a Tibinket, egy nagy feka Jeep ben, és látjuk, hogy villog, mert előzni szeretne… Fater int, hogy várjon, mert mellettünk épp egy g*cinagy Kamaz hasított el többezer decibellel. Erre tibi, nem bírta kivárni azt a szutykos 3másodpercet, mire a Kamaz elhalad melletünk (feltűnően jól bírta a 120Km/h-t) elkezd előzni, és mikor észrevette, hogy nem fog beférni egy uánfutóval, és egy Renault rally clioval a seggén, bevágott…
SZKRASDCSITT- A kocsink majdnem feldől, de Tibi halad tovább.
Fater villog, hogy áljon meg, mert valszeg nem vette észre tibink, hogy agyonbaszta az utánfutóval a bal 1-2 ajtót, meg a felnit.
Tibink megáll, és kiszáll.
Fater vázolja a helyzetet, és kéri a betétlapot.
Tibink ‘tibiarcot’ vágva, bizonygatja, hogy hátőugyennem, éshogynemővoltahibás, nem az ő platója baszta el a kocsink, és nem ő a hibásmertnemő.
Fater, nem tágít, de tibike előjön a következő szarbólállított védőpajzsal, hogy mi, nem tudtuk eldönteni, melyik sávban menyjünk, és ide-oda ingáztunk.
Fater mondja, hogy ez nem igaz.
Erre tibi, hívja nagytibit, a főnököt, aki úgy tíz percen belül meg is érkezik, és ketten tanusítják, hogy kacsáztunk…
Meguntuk, és elmentünk… 350k ablakon kidobva…
Megoldás??????
A másik, kedden, hazafele tekertem, úgy 3körül, és épp a zöldön mentem át bicajúton, amikor egy motoros, a pizzafutárok nemzetségéből a semmiből mellettem terem, és beküld egy jól írányzott hátulsó kerékagylökést.
Én, a föld, a bicikli, és a robogó első kereke között félúton lapultam, hogy törik-e, vagy nem. Nem törött semmi, de mostmár, tudom, milyen, ha van az embernek egy keréknyom a combján. Az úriember, aki kiderült Zoltán, ordítva esett nekem, hogy énhüJefaszmitkerstemazebránál, és hogy miattam baszódott el a pizza (a baleset során leesett a felpókozott csomagkupac, és egy hawaii kacsintott rám fél szelettel.). Én csak hebegni-habogni tudtam, mert kurvára fájt a lábam, meg a fejem is.
Rendesen bevoltam fosva, mert colos ember volt, és nekem meg nem kenyerem a verekvés. De bunyó nemlett, csak ordibálás ez a közelben segítségre siető két srácnak köszönhettem, mert mondták a pizzás tagnak, hogy talán nem a járdán kéne motoroznia, és nem emberek közt…
De a végkifejlet:
A pizzás, látván, hogy nem neki van igaza, és csehül áll a szénája, mert ebből gázolás is lehet, elhajtott. (rendszáma felírva, cég neve felírva, szóval szopik akár szeretne akár nem.)
Biciklim, akár Crater, akár nem, de egy mocit nem nagyon bír el, ugyhogy, felni, váltó, és agycsere.
De ezek után, DonCorleone pizzát sosem fogok venni.
(Word nem állt rendelkezésemre, bocsát a hibákért!)
26 komment A kommenteket és trackbackeket lezártuk.
Engem egyszer egy autó b***ott el. A zebrán akartam átmenni (futni) de nem sikerült átérnem, mert egy audis barom keresztülhúzta a számításaim. Amikor ez történt, nekem a lámpa villogó zöldet mutatott (ezért futottam), az autósnak ekkor piros volt. Dehát neki muszáj volt 63km/h átmenni rajtam, mert kurvára sietett…
A végeredmény: Neki 1 évre elvették a jogsiját +pénz bírság… Nekem meg NYÍLT lábtörés… (na az egy fasza dolog, nézz utána ha még nem láttál ilyet)
Tibit meg a pizzást is ott helyben térdeltem volna arcon ;)
Az első szituhoz, nem tettem hozzá, hogy időre mentünk, és a nyombiztosítók, ugy 5órás buzergálással értek volna oda, és végezték volna el a munkájukat, ugyhogy, az össze faszjenőnek a kurva anyja^^
Rendőrt hívni, mindkét esetben. Az időre menés megért 350k-t?
Tutter hívtam volna a rendőrt a tahó pöcshöz. Vagy elismeri, hogy hibás, vagy hívni a rendőrt. Kivéve persze, ha annyira siettetek, hogy tényleg megérte zsebből kifizetni a kalapálást…
Amúgy a Tibi az én szememben pozitív jelző, ebbe a threadbe a helyére inkább a "paraszt" jelzőt helyezném. :)
Ha rendőrt hívunk az első esetben, ketten tanúsítják, hogy kacsáztunk, és 50/50 ben adják ki a betétlapot, vagyis az egészet mi fizetjük…:S
A pizzás meg elviharzott, de holnap megyek rfkra, és lehetőleg megszorongatom annak a kcsögnek a golyőit…
A Tibit, én azokra használom, akiket nem ismerek jobban, mint a szomszédom.
De a paraszt tényleg jobblenne.
lalival egyetértünk, mint mindig :)
nahát, srácok, a "paraszt" sem a jó jelző, mert: az egy mezőgazdaságból élő társadalmi csoport megnevezése, aki ugyan néha nem "kiművelt", oskolázott, de attól még igen értékes nagyon gyakran (gazdasági és kulturális szempontból egyaránt). főleg nem jogos ilyen városi sz@rarcokra mondani, mert ez a parasztbácsira és -nénire nézve sértő. szerintem ;) (paraszt őseim vótak, meg potenciális néprajzos is vagyok… :p)
szóval legyen inkább valami kevésbbé bántó csúnyaság, mert különben meg megérdemlik az ilyenek, de nem fogok idekáromkodni.
mármint nem a csoport az aki, hanem a hozzátartozók.
ez az egész vissza vezethető a kresz oktatáshoz, és gyurcsányhoz, és stb stb…
szal az egésznek a hibája (szerintem) a kresz tanítási rendszer. én 2x buktam meg B kategóriából (nem mentem át azóta sem) de abba hagytam, várok nyárig aztán újult erővel majd meglássam.
milyen lesz a rutin majd nekem? tibi féle vezetési taktika? XD
Hogy a viharba vezeted azt vissza gyurcsányhoz, hogy az ember, aki belekoccolt Malyerékba, az fasz?
Ed a számból vettedki a kérdést!
A kressz oktatás, ha jól tudom, egyezményes az EU ban. Max a magyar oktatók rutintalanok vagy mit’tomén. De inkább az autósok rutintalansága lehet a baj.
Vagy egyszerűen az, hogy az emberek nagy része tahó. (Sopte, figyeld meg, hogy nem használtam a pé betűs szót!) :)
:-D
A baj, hogy itthon nincs olyan, amit a nyugatabbra fekvő országokban vezetési kultúrának hívnak. Itthon rááll a zebrára, meg keresztbe a villamosnak, mert akkor még zöld volt a lámpa. És ha éppen pirosba vált, azon még át lehet férni…
Saji: És ennek semmi köze az aktuálisan hatalmon lévő kormány párt politikai hovatartozásához. Ha valamit nem értesz, inkább ne szólj hozzá!
megbocsássatok embörek, képletesen
mondtamírtam az előbbit, hogy lehet azért ilyenek az sofőrök, mert idegesebbek az itteniek, és inkább stresszesebbek mint máshol euróbpában, ennek oka miatt hoztam fel gyurcsányt -> lásd: "elkúrtuk"*európában
Szerintem nagyon egyértelmű, mi a teendő hasonló esetben:
Kiri, egy Isten vagy!
Szerintem az emberek, politikától független is idegesebbek/stresszesebbek.
Lassan hungarikum, a magyar taste… MelanCola
Cicis zippo, mi?
Vén kujon.
Egy cirkuszi ló megért volna, még kettő képkockát?
az a baj, hogy ez az egész már mindennapos lett…ha 60nal mész a városban is van 10 művelt egyén, aki elhúz melletted, mert neki annyita sietős. a nagy számok törvénye pedig nem ad esély a gyalogosoknak
Velem egyszer az történt, hogy őrmezőn vittem anyukám kocsiját (egy Mitsubishi Colt [volt]), eső után volt és valami építkezés miatt sáros is. Namost a sár kb annyira csúszik az űton, mint a Dharma Intézet Sertészsírja. Főúton mentem 40-45-tel, tehát szabályosan. Egyszercsak balról(!) egy mellékutcából elémhajt egy fekete Fiat. Mivel NO ABS, NO LÉGZSÁK, csak a biztiöv ->satufék. Igenám, de a sertészsíron ez mit sem ér. A lényeg: gyakorlatilag sebességveszteség nélkül kb 40-nel csapódtam bele, úgy, hogy a hűtő a motorblokkon, a motorblokk pedig a motorház hátsó falán kenődött szét, a motortartó bakok közül 3 kiszakadt a lámpákból pedig nem maradt semmi. 40 km/h nem tűnik soknak, de annyival becsapódni, az nem is kevés. Hála a biztonsági övnek, különben lefejeltem volna a kormánykereket izibe.
A nő (mert egy fiatal csajszi vezette a másik kocsit) sűrűn kérte az elnézéseket, meg azonnal elismerte, hogy ő volt szabálytalan, de ekkor ezt kb a hajamra kenhettem. Mindegy kihívtuk a rendőröket, azok a féknyomból megállapították, hogy 44,7 km/h-val mentem a fékezés kezdetén. A női sofőrökkel nincs bajom, anyukám már évtizedek óta vezet balesetmentesen, és nagyon jól. Engem és édesapámat is ő tanította vezetni. De ez a csaj… vannak akiknek nem való jogosítvány. Hisz csak az egyik legfontosabbat, a jobbkézszabályt nem vette figyelembe.
40 km/h gecire sok, ha tényleg vas csapódik a vasnak. Aztán meg ha lett volna valami bajod, akkor próbált volna elnézést kérni…
Szerintem tök sok embernek nem jön le, hogy itt bizony városban, ötvennel is iszonyat veszélyes tud lenni közlekedni. Valahogy egy autóban ülve nem érzed a fizikát, éppen ezért tök rossz, amikor egyszer csak rádöbbensz, hogy "nocsak, tényleg másfél tonnás vasdarabokkal cikázok itt, mint a szélvész".
Kilencvennel, neadjisten százhatvannal pedig aztán semmi nem véd meg. Tényleg semmi. Se biztonsági öv, se gyűrődő zóna, se légzsák. Ezt sem tudom, hogy hányan tudják.
Egyébként mutter kocsijába oldalról, mackósajtos tábla mögül lendítette bele a szülei terepjáróját még pár éve egy, a szóbeszéd szerint gyakorló buzi iskolatársam (két évvel járt alattunk). Szerencsére komolyabb baj nem lett, de elég gyenge érv volt, amikor megkérdezték, hogy mennyivel ment, és közölte, hogy ötvennel. Na igen, Ferike, látom, tudod a sebességhatárt, de meg kellett volna állnod, baszki.
A Lada Niva, és 1200es kereklámpás, mindent kibír!
Ugy mellesleg, elmentem a rendőrségre, feljelentettük, és nem tudom, mi a pontos szakszó, de utánnajárnak a mocinak…
Eső+poros út= "disznózsíros" út. ezt szívtuk meg gyöngyöstarjánban a zsigával, de túlélte, hogy ugy 60-64el az árokba repültünk. Jó konstrukció volt az a gép akárki, akár mit mond…
A másik veszélyforrás meg az állatok… döglöttmacska is tud repíteni..
"Villantottam…
-Nem villantott!
"Villantott! szól az őz " :DD
minden gyalogkakukknak érdemes néha napján crashes videókat nézni az egyensúly megtartása végett, iszonyat durván a semmiből ki tudnak alakulni balesetes szituk. egy mázlista pöccs gyalogkakukk én..:(