Kátyúzás howto kispandáknak

Bizonyára mindenki elgondolkodott már azon, hogy hogyan is kell szakszerűen kátyúzni. Adva van ugye a kátyú, ami eredetileg nincsen adva, de aztán mégis lesz, és hát ezt be kell foltozni. Ilyenkor jön Tibi némi aszfalt társaságában és kátyúz. Szakszerűen persze ez valahogy úgy történne, hogy jönnek, körbevágják, légkalapácsolnak, beleborítják az aszfalt, aztán egy kedves kis úthengerrel észrevehetetlenül egyenletesre simítják.

És akkor most lássunk egy olyan Tibit, aki nem járt kátyúzó-képzőbe… 

Tehát adott a kátyú valahol a Közraktár utcában, épp a Webtown iroda ablaka alatt. A gyanútlan fejlesztő (én) mintegy 18 órányi kódolás után kinéz az ablakon és azt látja, hogy Tibi áll a kátyú mellett, amibe már szakszerűen belehelyezett két lapát aszfalt. És nézi. Majd pedig:

Tibi lapít

Igen, nekiáll lábbal(!) úthengeset játszani. Mint a telken a vakondtúrást, úgy lapítja. Miután körbetáncolta, visszaült a kocsiba, és csatába küldte Tibi2-t.

A másik Tibi is lapít

Látszik, hogy Tibi2 nagyobb teljesítményű (mintegy 30,5 kilóval), ez garantálja a szakszerű és hibátlan munkavégzést. Tibi2 is körbetáncolta a kis kupacot, tapisgálta egy kicsit, majd visszaült ő is az autóba, és mint akik jól végezték dolgukat, eltávoztak a következő kátyúhoz.

Én meg álltam nézve propán bután, hogy ezt így mégis hogy.

11 komment A kommenteket és trackbackeket lezártuk.

  • írta pali | 2007. december 20-án délután | Link erre a kommentre

    ezért csúszik a projekt?!

  • írta Malyer | 2007. december 20-án délután | Link erre a kommentre

    mmhmhmmhhhmhmhmmm the real hungarian teaste.

  • írta -User- | 2007. december 20-án délután | Link erre a kommentre

    OMG. Íme a bizonyíték, hogy miért ilyen megbízható a magyar mukaerő, és hogy miért ilyen nagy írántunk a kereslet külföldön is.

  • írta Jano | 2007. december 20-án délután | Link erre a kommentre

    Bizonyíték a 18 órát programozó magyar munkaerő ellen? :D

  • írta edward | 2007. december 20-án délután | Link erre a kommentre

    Ezigen bazmeg. Így kell dolgozni. Gratulálok nekik.

  • írta Malyer | 2007. december 20-án este | Link erre a kommentre

    Bár nálunk még ennek is örülnének a lakosok.

  • írta arpad | 2007. december 20-án este | Link erre a kommentre

    csomó munkája lehet ti meg itt szivatjátok szegényt… :)

  • írta Walaki | 2007. december 21-én délelőtt | Link erre a kommentre

    Szerintem ezzel a munkamódszerrel csak a saját megélhetésüket próbálják hosszabb távon is biztosítani. Hiszen ha jól dolgoznának előbb-utóbb elfogynának az úthibák és állásukat vesztenék, de így mindig szükség lesz rájuk :)

  • írta robby | 2007. december 21-én délután | Link erre a kommentre

    Ezúton szeretnék elnézést kérni az eddig általam megvetett azon MUNKÁSemberektől akiket cigvel a szájban kis csoportokban tömörülve oly gyakran volt szerencsém eddig megfigyelni. Megvetésem azon téves feltételezésen alapult, hogy ők épp lazsálnak, tartják a cigiszünet szünetjét ahelyett hogy dógoznának. Én naiv civil most szembesültem a hibámmal: nem a kezükben füstölgő cigarettát kellett volna figyelnem, hanem a szorgosan tipegő – toporgó lábmunkájukat, amivel épp kátyúznak. gondolom én a dohány valamiféle fordított összefüggésben a gőzmozdonyoktól eltérő mechanizmusban az energiát termeli.

    Viszont újfent megértettem pár dolgot :  miért olyan baszott lassú az autópálya építés – a betonozás hasonló technikával folyik ; miért olyan rohadt drága sz útépítés – a sok cigi és lélekmelegítő -illetve ezzel összefüggően az illegális dohányárusítás hatalmas méretét is értem má. sárfeszessz

  • írta Styl | 2007. december 23-án reggel | Link erre a kommentre

    Ehez csak annyit, hogy nemrégiben megkérdezték Bécs polgármesterét, mennyit költenek kátyuzásra szép városuban, ö meg csak nézett bután.

    Náluk nincs is ilyen költségvetési tétel…

    Bp-en milliárdokra rug a kátyuzás éves költségvetése… :-) 

  • írta kozo47 | 2008. január 11-én este | Link erre a kommentre

    Ez a "Nemzeti-Magyar Agymegállás Pojeckt" keretében csinálják igy!!! :)