most tanulok? vagy reklámot nézek?

A Cisco CallManager szoftver-alapú hívás-feldogozó komponense a Cisco IP Telephony Solutions for the Enterprise csomagnak, ami része a Cisco AVVID (Architecture for Voice, Video and Integrated Data) rendszernek. A Cisco IP alapú telefon-applikációs szerver (Cisco IP Telephony Applications Server) sok lehetőséget nyújt a Cisco CallManager hívás-feldolgozása, szolgáltatásai, és aplikációi számára.

A Cisco CallManager a vállalati telefon-rendszerek tulajdonságait (enterprise telephony features) és funkcióit szélesíti, melyek lehetővé teszik a kommunikációt olyan telefonos hálózati berendezésekkel, mint az IP telefonok, média-feldolgozó beredezések, VoIP átjárók és multi-média aplikációk.

További adat, beszéd és video szolgáltatások, mint amilyenek a következők:
– egységes üzenet küldés (unified messaging)
– multimédia konferencia (multimedia conferencing)
– együttműködő összeköttetési központok (collaborative contact centers)
– párbeszédes multimédia rendszerek (interactive multimedia response systems),
a Cisco CallManager nyitott telefon-rendszerek aplikáció programozó interfészén (open telephony application programming interface – API) keresztül működnek együtt.

Na de Röné, ez még marketing-vetítésnek is harmatosgyöngéd. Sírjak a végén? Vagy szipogni elég?

Vagy ez nem is érdekes?Ugyanonnan idézek a mérnököknek:

A legtöbbször használatos ikonok:
Kalapács = SETUP
Háromszög = START
Négyzet = STOP
Floppy = COPY