Akkor beszéljünk egy kicsit a reklámokról

Az eddigi összes összefoglalóból és irányelvből kimaradt egy igen fontos dolog. Azért maradt ki, mert el sem tudtam képzelni, hogy valaha szükség lesz rá. :)

Ne reklámozz. Utáljuk a reklámot.

Ez fel is vet rögtön egy nagyon érdekes kérdést. Mi reklám és mi nem reklám? Erről a kérdésről napokat lehetne beszélgetni, érintve az interneten működő és nem működő marketing-stratégiákat, amiről munkaidőben tartok előadásokat meg tanácsadást embereknek. :) De inkább megpróbálom összefoglalni egy gyors ökölszabályban.

Ha felmerül benned egyáltalán a kérdés, hogy ez reklám-e, akkor az reklám. 

Ha fellép valahol a zenekarod, hívj meg minket nyugodtan. De ha itt szeretnél embereket toborozni egy olyan bulira, amihez a himmelnek semmi köze, azt ne tedd. Ha bizonytalan vagy, kérdezz meg minket.

5 komment A kommenteket és trackbackeket lezártuk.

  • írta balazs | 2008. január 28-án délután | Link erre a kommentre

    én nem utálom a reklámot. én a jó reklámot szeretem. persze a kettővel ezelőtti thread egyáltalán nem esett bele ebbe a kategóriába.

  • írta edward | 2008. január 28-án délután | Link erre a kommentre

    A jó reklám nem is reklám. :) Röviden: igazad van, de az ezzel kapcsolatos véleményemről tényleg órákat tudnék mesélni, úgyhogy inkább bele se kezdek. :)

  • írta balazs | 2008. január 28-án délután | Link erre a kommentre

    jaja, és "bad reklám is reklám too", mint azt eme klasszikus óta tudjuk. ez már csak ilyen linkelős-kommentelős nap.

  • írta robby | 2008. január 28-án este | Link erre a kommentre

    most a "csatornát" hagyjuk ki, nézzük az "üzenetet". tényleg azért vannak szar reklámok, mert a megrendelők félnek engedélyeztetni a formabontót, "kisérletezni" -rengeteg a jó példa kint is, itthon is..külföldről jó mintákat venni, hanem maradjunk a gagyinál, menjünk biztosra, és magyarázzuk szokás szerint a kedves fogyasztónak, hogy mire jó a mosópor?? hiteltelen lacikkal, és kovács bélákkal hirdessük az egészséges fogat, és a vízköves gépet?

    lehet hogy ez kell a 60 év felettiekknek, de nem hiszem hogy ők a legnagyobb vásárlóerővel bíró fogyasztók, meg ők már szerintem 40 éve ugyan azt veszik.  ki törődik velünk? lesz itt valami forradalom, ha más nem interneten keresztül? (állítólag lassan eltűnnek a tv-s reklámok-legkésőbb egyénileg a digiTVvel, meg a nyomtatottak is háttérbe szorulnak majdan.)

    igényes reklámokat az embereknek! ehető reklámokat! bort, búzát, békességet!

    tud adni valaki valami reményt?mert a legkisebb is számít..

  • írta anna | 2008. január 28-án este | Link erre a kommentre

    bravia. :)